چقدر کراتینین می تواند دیالیز حذف
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چقدر کراتینین می تواند دیالیز حذف

دیالیز به عنوان رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود، اما تعداد کمی از مردم می دانند که چه مقدار کراتینین آن را می توانید حذف کنید، این است که به دلیل حجم کراتینین است ناپایدار نیست. اما مهم نیست چقدر، شما باید دیالیز کافی اصرار دارند، که به بیماری شما مفید است. اگر شما روشن کراتینین بیش از حد در یک زمان، آن را به انواع بسیاری از عوارض جانبی شوند.

همانطور که همه ما می دانیم کراتینین یک نوع از زباله های تولید شده توسط سوخت و ساز بدن عضلانی است، بنابراین تا زمانی که شما ورزش عضلات، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت. پس آن سخت است برای محاسبه حجم تخلیه شده از آن توسط دیالیز، اما با توجه به بازتاب بعد از دیالیز، شما می توانید بدانید که آیا شما دیالیز کافی دارید یا نه. اگر وضعیت شما بدتر از قبل می رود که به این معنی است که شما ممکن است دیالیز کافی می کنید. بنابراین شما می دانید که دیالیز مهم است، دیالیز کافی مهم تر است، پس آن را اصرار دارند.

در روز های ما، برخی از روش های جدید برای کاهش سطح کراتینین بالا به عنوان یک نوع از درمان های جایگزین دیالیز، که در چین گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر وجود دارد. هفت درمان بالا موضوع داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، چرخه درمان، انما درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی درمانی خوراکی چینی. در طول درمان، می توان آنها را با هم با توجه به شرایط بیماری ترکیب شده است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد دیالیز یا داروها چینی، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت یا ایمیل با ما. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، کراتینین، چه مقدار کراتینین دیالیزی می توانند حذف ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: